Uhiuus Ranger Kuberg’ilt. Unikaalne seismisasend, täielikult allalastav iste, ületamatu jõud ja mitmekülgne sõidukogemus.
avasta
ületa
naudi
teeoma valik
seiklusratas
Allalastav iste
Tugijalg
Laadimine pidurdamisel
Porilauad
24 Ah aku
Haagis
võistlusratas
Allalastav iste
Tugijalg
Laadimine pidurdamisel
Porilauad
24 Ah aku
standard
Laadimine pidurdamisel
24 Ah aku
MIS TEEB RANGERI
NII UNIKAALSEKS?
kostruktsioon
See ratas on mõeldud iga oskustasemega sõitjale. Madal raskuskese tagab teile enesekindluse igal maastikul, olenemata teie oskuste tasemest.
tõusev iste
Rangeri pneumaatiline iste tõuseb nupuvajutusega teie soovitud istumise kõrgusele.
komponendid
Vahetatav superaku. Valmistatud käsitsi Kubergi tehases, kasutades ainult turu parimaid komponente. Aku asub tulekindlas korpuses ja on varustatud ülekuumenemist vältivate funktsioonidega - see ei saa olla enam turvalisem.
Kubergi BLDC kontroller on aju kogu selle lihase taga. Ehk siis kontrolleri abil muundatakse akus olev energia sekunditega tohutuks sõidujõuks. Kuna kontrolleri areng on kestnud üle 4 aasta, siis pole see midagi muud, kui täiuslik.
Rangeri mootor on täiesti ainulaadne tänu oma BLDC-tehnoloogiale, mis võimaldab kõige paremini aku täit potentsiaali kasutada. Kõik meie mootorid on käsitsi meisterdatud Kubergi tehnikute ja inseneride poolt.
Previous
Next
Võite minna
kuhu iganes
ülikerge
Sõida ükskõik kuhu. Lihtsalt võta Ranger kätte ja mine. Olgu olukord milline tahes. See on nii kerge.
hääletu
Ärge rikkuge enam kellegi teise päeva ära. Rangeri kõige valjem komponent on hammasratas.
äkiline
Ranger’i tohutu pöördemomendi abil saate alati läbi nii paksust porist kui mis tahes takistusest.
Rangeriga pole ainult lahe seigelda, ta murrab ka tööd nagu härg, ning sobib kõigiks teie vajadusteks.
Mitmekülgne tugev konstruktsioon, mis võimaldab teil kaasa võtta kõike, mida vajate oma seikluste jaoks. Sile platvorm, esi- või küljepiirded, kinnitusaasad – kõik on olemas.
“Mina isiklikult kasutaksin Rangerit iga päev! Tänu istme langetamise funktsioonile saan teha mida iganes. Mina käiksin sellega tööl, metsas, võistlustel ja igal pool, seda kõike ilma naabreid äratamata!”
Bryce Tryon | Pro MX sõitja
“Alles esimest korda Rangeriga ise sõites sain aru, kui kiire see tegelikult on. Ma polnud selleks valmis. See oli väga lahe! “
Detailne
spetsifikatsioon
Kontroller
KUBERG BLDC PRO, 48 V. Võimsuse valikud : 4, 8, 12 or 14 kW
Toide
110 V või 220 V
Aku
LiOn 48 V, 24 Ah või kahekordse pakiga 48 Ah
Sõiduulatus
Täisvõimsuse režiimil 30...60 km (kahekordse pakiga)
Võimsuse seadeid
3 režiimi
Laadimise aeg
2 tundi
Käigukast
Sidurita, ühe käiguga
Ajam
16T / 35T; 25T/85T
Maksimaalne kiirus
80 km/h
Kett
219H
Raam
Topelt torudega terasraam, pulbervärvitud
Jalalaua kõrgus
24 cm
Juhtraua kõrgus
111 cm
Teljevahe
128 cm
Iste
Allalastav, 57...87 cm
Pidurid
Tektro Orion, 4 kolviga
Pidurikettad
Karastatud pidurikettad SBT 35 HRC 203mm
Piduriklotsid
Paagutatud
Kahvel
Manitou Dorado Expert 180 mm
Rehvid
Ees 19x2.75" Kenda, taga 14x3" / Valikud : Trail / Knobby